Jenny Romero, alumna de 1r de Dietètica, guanya el segon premi del concurs ‘La prevenció, un valor segur’.

Avui dimecres 27 de novembre s’ha celebrat al Departament de Treball el lliurament de premis del concurs ‘La prevenció, un valor segur’, on l’alumna de l’Institut de Sales Jennifer Romero, ha guanyat el segon premi.

El concurs de prevenció de riscos laborals “La prevenció, un valor segur”, organitzat pel Departament, en col·laboració amb Ensenyament i amb el suport de la Fundación Prevent, és una iniciativa que pretén, sensibilitzar els joves sobre la importància de la seguretat i la salut laboral i l’adopció de mesures de prevenció en qualsevol professió. També busca orientar la seva creativitat a un àmbit, el de la prevenció de riscos laborals, en una fase en la qual s’estan preparant per entrar al mercat laboral. La participació en aquest concurs obliga als estudiants a informar-se, a investigar i a prendre consciència de la varietat de riscos que existeixen en qualsevol professió.

L’alumna Jennifer Romero, del grup de 1r del CFGS de Dietètica va presentar la fotografia que podeu veure a continuació. Aquesta foto li  ha valgut el segon premi en la modalitat de fotografia, consistent en un diploma i una polsera d’activitat Fitbit.

El professorat, companyes i companys compartim amb la Jenny la il·lusió pel premi i el reconeixement per la seva feina. Enhorabona!