Festa de graduació de 4t d’ESO

El passat 19 de juny els nostres alumnes de 4t d’ESO van gaudir, amb la col.laboració de l’AMPA, d’una festa de graduació amb moltes sorpreses i molt bon rotllo. Aquí podeu veure una foto de la promoció 2014/2015 i de les seves cares somrients.

La setmana següent, el dia 25, es va fer la entrega de diplomes i també es van atorgar els premis als millors alumnes del curs. Aquest any va haver un doble empat! Els seleccionats van ser:

– Álvaro Beltrán (9)
– Ibtissam Ghailan (9)
– Paola Gutiérrez (9.1)
– Irene Palma (9.1)

Enhorabona a tots quatre pels vostres resultats i el vostre esforç.

Esperem que tingueu un bon estiu i que el nou camí que ara començareu a caminar us ompli d’alegries.