Festa de graduació de 2n de Batxillerat. Promoció 2016-2018

El passat 1 de juny, els alumnes de 2n de batxillerat van celebrar la festa de graduació de final dels estudis de la seva promoció.

Han estat dos cursos de treball molt intens però que han tingut, per a la gran majoria, la seva recompensa. Els alumnes van estar acompanyats de familiars, amics i, com sempre, dels seus tutors i d’una gran representació dels seus profes de batxillerat.  Com podeu veure a les fotos, a la festa tots els nois i noies anaven molt elegants i guapíssims. Un grupet de mares i pares van preparar una projecció de fotografies de molts dels moments que han viscut junts.  Després van sopar junts a l’institut gràcies a la col·laboració de l’AMPA.

La festa va tenir com a mestre de cerimònies al Cèsar Moreno, alumne del batxillerat científic, i possible futur showman, que va guiar la vetllada amb molt d’humor.

S’ha acabat una etapa, que esperem que recordeu amb estimació.  L’institut sempre serà casa vostra i podreu venir a visitar-nos quan vulgueu.

Moltes felicitats i molta sort per al futur!