Els alumnes de 2n Bat de Literatura Catalana al CCCB i al Palau Robert

Els alumnes de 2n de Batxillerat de la Modalitat de Literatura Catalana, van fer una sortida a dos museus de BCN, el 26 de noviembre. Al CCCB van visitar les exposicions del World Press Photo d’enguany i la de Ciència-Fricció i, al Palau Robert, l’exposició dedicada a la Cultura Underground. Els alumne van poder contemplar fotos artístiques, on es barregen el tractament periodístic i artístic de temes d’actualitat i de denúncia política, crítica social i avenços científics. També l’exposició de teories d’una realitat alternativa on elements naturals i ficticis tinguessin la facultar de reflexionar. I finalment,  l’exposició i anàlisi de la realitat d’aquest país en els anys 70 i 80, (aspectes socials, polític- terrorisme, atemptats, moviments de protesta social, l’ajusticiament de Puig Antic, l’atemptat de l’Escala, entre altres- i artístics- Canet Rock, concerts de grups de rock internacionals al país, el moviment Punk i Rock, les revistes culturals, etc); una anàlisi completa de l’època de la Transició i de la Cultura Underground i hippy d’aquella època.