El Sergio González, de 2n ESO C, va guanyar el Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya, en la seva 42a edició

El dimecres 19 de juny a les 18 h al Departament d’Educació va tenir lloc el lliurament del Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya en la seva 42a edició. El Sergio González, de 2n ESO C, va ser guardonat amb el 14è premi. En aquest concurs han participat gairebé 4000  alumnes de 2n d’ESO  d’arreu de Catalunya. El jurat d’aquest concurs està format per prestigiosos escriptors, com Care Santos. Al Sergio li van regalar un iPad i, sobretot, la satisfacció d’haver guanyat un concurs literari que s’ha convertit en una tradició entre els joves i futurs escriptors. Moltes felicitats, Sergio!

Un representant del Departament d’Educació felicità els finalistes i els aconsellà que, en la seva futura vida professional, no confonguessin la fama amb l’èxit. Cità la coneguda frase de Winston Churchill, Premi Nobel de Literatura 1953, «L’èxit és anar de fracàs en fracàs sense desanimar-se».  L’oració que havia d’incloure la redacció dels participants era «Tinc la riquesa de no voler ser ric», de Joan Brossa, escollida perquè aquest any se celebra la Commemoració del centenari del seu naixement. Acabà la presentació amb dos consells: «Sigueu la millor versió de vosaltres mateixos» i «Escriviu, només vosaltres, el guió de la vostra vida».