El projecte Escola oberta al barri

L’Escola Pau Casals, l’Associació de Veins de barri Sales i l’Institut de Sales participem conjuntament en el Projecte de L’Escola Oberta al Barri: “Biblioteca Isabel de Villena, un espai de cultura per compartir”.

Últimament a les tardes l’ambient a la biblioteca de l’Institut ha canviat per rejovernir-se i la trobem plena amb grups d’alumnes de 5è i 6è de primària de l’Escola Pau Casals, que quan surten de classe a les 5, venen a fer treballs en grup, a fer els deures, a consultar internet i a imprimir materials pels treballs de classe.

Veieu en aquesta foto recent el canvi que s’hi ha produït.

Alumnes de primària a la bilblioteca de linstitut

Si voleu veure més fotos, mireu la notícia completa!

Veieu en aquests fotos recents el canvi que s’ha produït.

Alumnes de primària a la bilblioteca de linstitut