El HERLEV Gymnasium de Copenhague ens visita

El dimarts, 14 de març, la tranquil·litat de l’institut es va veure alterada per la presència de 54 estudiants i 4 professors procedents del Herlev Gymnasium de Copenhague, Dinamarca.

Aquesta visita es pot considerar tradicional, doncs ja fa uns quants anys que per aquestes dates ens visiten i passen unes quantes hores a casa nostra. L’origen del perquè venen ve de molt lluny. La professora d’espanyol del seu institut havia fet un intercanvi d’alumnes amb nosaltres fa 18 anys quan estava a una altra escola i, ara, per mantenir el contacte, cada vegada que algun grup dels seus ve a Barcelona s’acosta a Viladecans.

Dintre del seu programa de viatge hi ha inclosa la visita a un centre escolar per poder entrevistar joves de la seva edat, com a part d’un projecte sobre Europa que estan desenvolupant a casa seva. A més aprofiten per informar-se sobre el sistema educatiu a Catalunya.

Per a nosaltres és una ocasió única que se’ns presenta a l’hora d’oferir una pràctica oral de la llengua anglesa amb el nostre alumnat sense haver de moure’s de l’institut. La valoració entre els alumnes participants va ser molt positiva.

Fins l’any vinent!

2017_0315_visita-danesos-dsc00396