Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones a 4t ESO

La setmana passada, amb motiu de la celebració del Dia Internacional per l’eliminació de la violència contra les dones, els alumnes de 4t d’ESO van visualitzar una ponència teatral protagonitzada per Pamela Palenciano. La Pamela és una activista víctima de la violència de gènere, que comparteix la seva experiència amb joves de tot el país per conscienciar-los de les conseqüències de les violències masclistes i per ajudar-los a plantejar-se què és una relació afectiva sana i com assegurar-la.

Els nostres alumnes havien estat treballant el tema durant les dues tutories anteriors i aquesta activitat els ha servit com a cloenda.