CONCURS DE RELAT BREU DE LA COCA-COLA EN CATALÀ I EN CASTELLÀ (2n i 3r d’ESO)

Els divendres 5 i 12 de març els alumnes seleccionats de 2n i 3r d’ESO van participar en els concursos en català i castellà de relat breu de la Coca-Cola. El Concurso Coca-Cola Jóvenes Talentos ha arribat aquest curs a la seva 60a edició i el Premi Coca-Cola de Relat Breu de Catalunya a la 43a edició. Enguany el concurs s’ha organitzat de manera telemàtica. Han pogut participar, a banda de 2n d’ESO, els alumnes de 3r d’ESO que havien estat seleccionats el curs passat, i que per la situació de la pandèmia no van poder participar-hi, ja que el concurs va ser anul·lat.

Els participants anaren al gimnàs de l’institut, per escriure la redacció, el tema o l’estímul de la qual els va ser revelat aquell mateix matí.

Esperem que entre els nostres escriptors i escriptores hi hagi un/a guanyador/a del concurs. Els agraïm la participació voluntària i
l’entusiame i les ganes a l’hora de crear el text literari. Molta sort!

Els/Les concursants van ser els/les següents:

CATALÀ

2n d’ESO