Comiat al Doctor Trueta

Quatre de les nostres alumnes de 1r Batx han tingut l’experiència de ser les Language Assistants d’uns quants grups de 3r i 4t de primària al col·legi Doctor Trueta durant aquest curs. L’acte de cloenda del programa es va celebrar fa un mes, però les mestres del Trueta i els seus alumnes han volgut dir adéu a les noies que els han acompanyat tot el curs. Han preparat uns escrits molt macos que han fet entrega a les nostres alumnes i després hem pogut gaudir d’un bon esmorzar.

Gràcies escola Doctor Trueta per cuidar tant de nosaltres!

Us deixem un recull fotogràfic de la jornada d’avui. Cliqueu la imatge per accedir-hi.