Celebració de Sant Jordi a l’institut

El passat divendres 22 d’abril, tal i com és costum al centre, l’alumnat de l’ESO va fer després del pati alguna activitat diferent per celebrar la Diada de Sant Jordi. A la darrera hora del matí, tot l’alumnat d’ESO i Batxillerat es va connectar per videoconferència per participar en el lliurement de premis del concurs literari i del concurs de dibuix (gentilesa de l’AMPA).

Les activitats d’aquest any estaven relacionades amb dues efemèrides: l’alumnat de 2n d’ESO va participar en un joc de pistes basat en Marvel (aquest any es celebra el centenari del naixement de Stan Lee, creador de molts personatges de la saga) i l’alumnat de 3r i 4t d’ESO va fer un joc de pistes amb temàtica de Harry Potter (enguany és el 25è aniversari de la publicació del primer llibre de la sèrie). També, com sempre, l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir amb l’espectacle de màgia (en anglès) de “Jack, the magician”.

A continuació podeu veure algunes de les fotografies d’aquestes activitats. Cliqueu a la imatge per accedir-hi.