Bojos per la Ciència 2020

L’alumne Òscar Rigol Albalà, de 1r de Batxillerat de l’itinerari científic,  ha estat seleccionat per participar en el programa “Bojos per la Ciència”, en l’apartat de Supercomputació.

Aquest és un programa d’excel·lència que pretén estimular el talent científic i fomentar les vocacions científiques entre estudiants de 1r de batxillerat.  Inclou sessions teorico-pràctiques impartides per investigadors en centres de recerca de referència a Catalunya.   L’objectiu és l’orientació de les vocacions científiques cap a una possible carrera professional dins la branca científica escollida al batxillerat.  L’Òscar ha estat escollit pels seu expedient i recomanacions entre moltíssims candidats, i ha pogut mostrar la seva motivació i les ganes de participar en aquesta experiència a l’entrevista personal.

Enhorabona!!! A gaudir de la supercomputació!!