Article d’opinió de l’alumna Yaoyao, de 3r ESO, a El Periódico

A 3r d’ESO a la matèria de llengua castellana i literatura, els alumnes havien d’escriure una carta al director i enviar-la a un diari.

A la Yaoyao Guo, de 3r ESO D, li van publicar el divendres 11 d’octubre la següent carta a El Periódico, “Estamos destrozando el planeta y seguimos pensando que no es para tanto”. Gaudiu de la lectura d’un text  sobre el canvi climàtic, que remou la consciència.

Felicitats, Yaoyao!

1. Judith

Enhorabona Yaoyao, gracias a joves com tu, encara tinc l’esperança de salvar el nostre planeta i a nosaltres mateixos.