Alumnes de 4t ESO en defensa del Clima

Dijous 27 d’Abril, les nostres alumnes de la Taula Jove del Sales, van participar a l’acte final del Pacte pel Clima de Viladecans, a Can Xic. La Carla Molina, Irene Ordóñez, Carlota Vallejo, Martina Muñoz, Andrea Figueras, Emilia Tsaturyan i la Carla Aragón s’han implicat moltíssim amb el tema del Malbaratament alimentari, tema central del Pacte pel Clima aquest curs. Primer van rebre una formació específica per part de la Cèlia, de l’empresa Espigoladors i després van dissenyar tres cartells maquíssims per fer divulgació del problema !

Felicitem a la Taula Jove del Sales per la implicació i feina que han fet!!!