Alumnes de 2n BAT al certamen nacional de “Ciencia en acción”

El cap de setmana del 5 al 7 d’octubre es celebra a la nostra ciutat la XIX edició de Ciencia en acción, un certamen a nivell nacional que recull experiències dels diferents camps del món de la ciència que es realitzen en viu al llarg d’aquest cap de setmana.

El nostre institut participa amb la presentació de tres projectes, dos en l’àmbit de la biologia i un en l’àmbit de la medicina i salut. Els nostres alumnes durant els mesos de maig i juny van preparar un dossier amb la explicació del projecte a desenvolupar i un petit vídeo amb la reproducció parcial de la experiència.

Els tres projectes participants us els presenten els propis alumnes als vídeos de presentació que ells mateixos van preparar:

¡El ADN se puede ver! a càrrec de Clara Martí, Aina Montoliu i Laura Martín

Los cromosomes al descubierto, desenvolupat per Víctor Tenllado i David Pérez

Efecto antibacteriano de algunos productos, realitzat per Iria Tomás, Júlia Condeminas, Raquel Fernández i María Robas.

Tots els alumnes actualment cursen el 2n Batxillerat de la modalitat científica i agrairien molt la vostra presència. Des de aquí volem animar-vos a que passeu al llarg del cap de setmana per l’edifici Cúbic de Viladecans on es faran totes les activitats relacionades amb la present edició.

No hi falteu!