Alguns dels nostres alumnes es movilitzen contra el canvi climàtic

Molts alumnes de 3r d’ESO de l’institut, el dia 27 de setembre, van fer vaga en contra del canvi climàtic. Però a més a més, uns quants d’ells van anar molt més enllà, es van manifestar i van llegir un manifest a la concentració a la plaça de la Vila.

Moltes felicitats a tots pel vostre compromís! Amb aquesta actitud estareu sempre més a prop d’assolir els vostres objectius. Sou un exemple per a tots.

Podeu llegir una notícia sobre aquest tema a la pàgina 16 de la Revista d’informació municipal de Viladecans: