1r ESO col·labora en un projecte municipal sobre medi ambient

El passat dimecres 14 de Març els alumnes de 1r d’ESO van participar en el projecte municipal Co-Carbon Tree Measurement Project: quantifiquem el CO2 capturat pels arbres de Viladecans.

Aquest projecte surt de del fet que la ciutat de Viladecans està compromesa en la lluita contra el canvi climàtic, amb l’objectiu d’aconseguir la neutralitat de carboni el 2030, reduint i compensant les emissions de CO2.

Els nostres alumnes van calcular diàmetres i alçades d’arbres tant del pati de l’Institut com dels carrers propers. Una sortida molt interessant i enriquidora.

Podeu mirar-ne algunes fotografies clicant la imatge: