12a fira pública del Sales

El passat 20 de març es va celebrar a l’ìnstitut la 12a fira pública del Sales amb la presència dels alumnes de sisè de les escoles Pau Casals i Doctor Trueta. Van poder gaudir amb activitats de Matemàtiques, Ciències, Llengües i Cultura clàssica.

Va ser una edició especial ja que l’eclipsi va aixecar molta expectació. Vam poder mirar-lo amb ulleres, amb el reflex d’un mirall i també el vam seguir amb una projecció feta amb el telescopi. Va ser molt emocionant.

Es van donar els premis del concurs de fotografia matemàtica. Va ser difícil, per què hi havia fotografies realment maques.

L’AMPA va participar com cada any i va convidar a esmorçar a tots els alumnes participants . Moltes gràcies!

Us deixem aquí algunes fotografies de la jornada.