Alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO participen a les proves Cangur

El dijous 16 de març els alumnes de primer vam fer una activitat opcional, que consistia en fer trenta problemes matemàtics en una hora i quart.

La professora ens va explicar com es feia l’activitat, perquè la corregia una màquina, i si no ho fèiem bé ens contaria tot malament.

Primer teníem que posar si la nostra proba era “PAB´´ o “PCB´´ i en una casella marcar el número que ens tocava; les respostes es marcaven amb una creu en una fulla a part on no estaven escrits els enunciats.

Quan va acabar l’explicació va dir temps i tots vam començar a fer els problemes. Eren força complicats però amb una mica d’ingeni i lògica, la majoria eren bastant fàcils.
No podíem parlar ni preguntar-li res a la professora. Ella ens anava avisant sobre el temps que faltava.

La gràcia del nom d’aquests problemes, és que a qualsevol tipus de prova, l’última o penúltima pregunta tenia relació amb els cangurs i això la feia més divertida.

Quan es va acabar el temps vam entregar tots els problemes i ens vam anar.
Va ser molt divertit, i ho vam fer molt bé.

Wassima Rachdi (1 ESO A)

2017_0216_Cangur