2n DAS de visita al Palau Robert

El passat dijous 30 de gener, el grup de 2n del CFGS de Documentació i Administració Sanitàries, va visitar el Palau Robert (Barcelona), en concret, l’exposició “Leonor Ferrer. Una vida entre línies”, a 150è aniversari del naixement de la primera dona delineant de l’Estat.

Des de l’any 2009 l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) custodia l’arxiu personal i professional d’aquesta delineant i pionera en la formació professional de dones i va organitzar diferents activitats commemoratives.

D’altra banda, l’Ajuntament de Barcelona ha aprovat enguany la nova denominació d’un carrer al Poble-sec, barri on va néixer, al costat de la seu de l’ICGC, que durà el seu nom.

A continuació podeu accedir a les fotografies on l’alumnat va gaudir d’aquesta exposició. Només cal clicar la imatge:

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut