Jornada d’orientació “Xcelence” a 4t ESO

El passat dimarts 23 de març, l’alumnat de 4t d’ESO va participar, junt amb d’altres grups del mateix nivell de diferents centres de la nostra població, en una jornada d’orientació dins del projecte “Xcelence- escoles que inspiren”. Aquest projecte, com ja sabeu, és un projecte pilot en el què participem des d’aquest curs i que pretén millorar l’orientació que ofereix el centre a nivell sobretot professional.

En aquesta jornada, i de manera telemàtica, l’alumnat ha tingut contacte amb professionals de diferents àmbits que els han explicat d’una manera propera en què consisteix la seva feina i quin ha estat l’itinerari acadèmic que han seguit per arribar-hi. Per acabar, han donat resposta a les preguntes que prèviament havia formulat l’alumnat.

Us deixem unes fotografies de la sessió: