JOB SHADOWING A HELSINKI

La setmana del 27 de febrer al 3 de març dues professores de l’Institut de Celrà van anar d’estada Job Shadowing a Finlàndia.

L’Eva Sala i la Yolanda Fort com a membres de la comissió STEAM i gràcies a la subvenció europea del projecte KA1 European STEAM STEP de la convocatòria del 2020. Van poder visitar l’institut Manulan yhteiskoulu ja Helsingin matematiikkaluki i l’escola NiittykummunKoulu i vàrem poder veure com és el sistema educatiu finès. També hem pugut assistir a diferents tallers de química, robòtica i matemàtiques organitzats pel LUMA de Center de Finlàndia i dirigits a estudiants de secundària.

L’experiència ha estat molt enriquidora i l’han pogut compartir amb el grup de treball Erasmus del centre per poder posar en pràctica algunes de les experiències educatives observades.