JOB SHADOWING A NANTES

La setmana del 16 al 22 de gener els professors de l’Institut de Celrà Pau Pagès i Noèlia Aparisi van anar d’estada job shadowing d’Erasmus+ a Nantes, al Lycée enseignements général technologique et professionnel de Rezé, per tal de desenvolupar els objectius del nostre programa com a centres Erasmus+ acreditats: la inclusió, la sostenibilitat, digitalització i programes europeus.

L’estada va ser tot un èxit, amb un intercanvi d’experiències enriquidores que poden facilitar la mobilitat del nostre alumnat al proper curs 2023-24. Els materials didàctics de l’aula inclusiva, els tallers de productes sostenibles, la presència d’animals al pati de l’escola (xais i abelles), i la reflexió al voltant de com millorar l’eficiència energètica dels edificis del futur són algunes de les accions observades i projectes que s’han portat a terme.

Properament, tindrà lloc al mes de maig una trobada al nostre institut entre els alumnes del nostre Escamot Verd i el club d’Ecodelegats de l’institut de Rezé per continuar treballant amb actuacions emmarcades dintre de l’educació inclusiva i que pretenen assolir la sensibilització en el desenvolupament sostenible a través d’eines de digitalització i la participació de projectes europeus.

L’institut francès també s’ha fet ressó de la trobada a la seva pàgina web: https://perrin-goussier.paysdelaloire.e-lyco.fr/lycee-jean-perrin/ouverture-internationale-perrin/visite-de-nos-partenaires-de-gerone/