Vídeo de les experiències com a centre Erasmus+ acreditat 2022-23

L’institut de Celrà ha completat el primer curs acadèmic com a centre Erasmus+ acreditat. Durant aquest curs, 7 professors de la Comissió Erasmus del centre han pogut fer estada de job shadowing a 3 centres europeus de França, Itàlia i Dinamarca on han après i compartit experiències sobre inclusió, sostenibilitat, digitalització, compromís cívic i espais educatius.

Alhora, els ha permès conèixer els centres on alguns alumnes vinculats a projectes europeus podran realitzar estada, treballant a partir d’un projecte Erasmus, durant els cursos 2023-24 i 2024-25.

El vincle entre els nostres alumnes i els estudiants dels centres europeus visitats, es va iniciar ja al tercer trimestre amb la visita d’alumnes i professors francesos i continuarà amb diferents iniciatives i propostes Erasmus al llarg dels propers dos cursos.