UN PROJECTE PER A INNUND’ART

El proper cap de setmana, dissabte 17 i diumenge 18 d’octubre, s’havia de celebrar el festival d’art contemporani Inund’art als carrers de Girona. Enguany els alumnes de l’optativa de Dibuix de 4t d’ESO de l’Institut de Celrà  han creat l’escenografia per a un espectacle de Dansa Contemporània on la Sira Aymerich (exalumna de l’institut) n’ha creat i dirigit la coreografia i la Raquel Viñuales (també exalumna de l’institut) en serà la performancer. S’havien de fer dues representacions, una cada dia a les 18h a la Plaça Mercaders de Girona. Malauradament, aquest festival s’ha hagut d’ajornar per les noves mesures contra la propagació de la COVID-19. Anirem informant de les novetats que tinguem del nou format o noves dates.

Aquí teniu la presentació de l’espectacle:

Diferents Mateixes

Instal·lació i performance

Sira Aymerich, Raquel Viñuales i alumnes de  4rt d’ESO de l’Institut de Celrà (Residència d’artista)

Com entenem una cadira? A través del fang i el moviment explorem les diferents percepcions de nosaltres mateixes i dels objectes que ens envolten per intentar trobar-nos.

PercePció/ transFormació/ mEtamorfosi

Un treball realitzat a través de la Residència d’Artista de Sira Aymerich (coreògrafa i ballarina) i Raquel Viñuales (ballarina) a l’Institut de Celrà, del qual els alumnes han realitzat la instal·lació on es desenvoluparà la performance.