SETMANA DE LA CIÈNCIA 2021

Del 15 al 26 de novembre tindrà lloc la Setmana de la Ciència a l’Institut de Celrà. A continuació us detallem el programa amb totes les activitats, xerrades i concursos. Us hi esperem a totes i tots!!

Concursos:

Xerrades a:

• 3r d’ESO des de Biologia i Geologia: repte i xerrada d’Economia circular.
  • 4t d’ESO des de Tecnologia: repte i xerrada de Robòtica.
  • 4t d’ESO des de Física i Química per a tots els alumnes xerrada-taller d’en Josep Duran professor de química de la UdG.
  • 1r i 2n batxillerat de química: xerrada a càrrec d’en Miquel Solà, professor de química de la UdG.

Roda d’experiments:

• Alumnes de 4t d’ESO de FiQ per a tots els alumnes de 1r d’ESO.
  • Alumnes de 4t de FiQ per a tots els alumnes de 2n d’ESO.

Exposició matemàtica:

• Laberints numèrics del Museu de Matemàtiques de Catalunya (a l’aula menjador).

Exposició escoles verdes a l’entrada de l’institut:

• Problemàtiques socials
  • Problemàtiques ambientals