MERRY CHRISTMAS FROM ERASMUS+ STUDENTS!

Els alumnes Erasmus+ feliciten el Nadal després de l’èxit de la primera activitat online.

El programa Erasmus+ es reinventa durant la pandèmia. Les mobilitats han quedat ajornades però el projecte KA229 ESSE continua amb els companys de l’institut Go Aalst! de Bèlgica i Liceo Clemente Rebora d’Itàlia. El passat mes de novembre va tenir lloc la primera activitat online després de reajustar el projecte per adaptar-lo als nous temps. El resultat ha estat molt ben valorat pels tres centres i reconegut per les agències nacionals respectives. Els alumnes s’han trobat online per parlar d’estratègies d’acció a partir d’ara i, en base a les seves idees, les professores responsables han acabat de reelaborar el projecte inicial. El treball en equip ha sigut l’engranatge essencial i els tres centres ja ho tenim tot a punt per continuar amb les blended activities! Let’s go with ESSE Erasmus+ (online)!