L’INSTITUT DE CELRÀ ES RETROBA PER CELEBRAR ELS PREMIS SANT JORDI 2022

El concurs literari de Sant Jordi de l’institut de Celrà aplega el centre en el primer acte que es duu a terme de forma conjunta, després de dos anys sense poder-ho fer.

Enguany han participat en els premis una cinquantena de textos, dels quals n’han sortit escollits els catorze premiats. El jurat, format per quatre membres dels departaments de llengües, dues professores d’altres matèries i el president de l’AFA, s’ha encarregat de resoldre el palmarès d’aquesta edició.

Les obres guardonades i els seus autors s’han donat a conèixer durant l’acte i han rebut els aplaudiments de tot l’institut. L’acte ha comptat amb la presència d’una representant de l’AFA, que enguany també col·labora amb els premis del certamen, un xec per valor de 50 € per categoria i modalitat. En aquest document hi podeu trobar els guardonats d’aquesta edició.

Aprofitem l’avinentesa per agrair la participació de tothom que ha fet possible aquesta diada i animem a l’alumnat a participar en la propera edició dels premis Sant Jordi.

Us deixem un recull d’imatges de l’acte: