LA CASA DE LAS ROSAS Y OTROS CUENTOS MACABROS

La Maria Fontané, exalumna de l’Institut de Celrà, ha publicat un llibre de relats de terror titulat La casa de las rosas y otros cuentos macabros a la col·lecció Narrativa de LC Ediciones. La seva germana, que també va ser estudiant del centre, la Núria Fontané, ha dibuixat les il·lustracions de cada conte.

El llibre va ser presentat a la Llibreria 22 per la professora de llengua castellana i literatura, la Neus Masergas, juntament amb l’autora i la il·lustradora el passat 26 de juny. El llibre conté sis contes en què, segons explica la Maria Fontané, no hi ha monstres perquè “el monstre ja és dins de nosaltres, víctimes de les pròpies fòbies i pensaments. Mitjançant aquestes històries, emmarcades en un context de fantasia, s’intenta explorar com la psique humana és capaç de crear pors i ansietats més terribles que qualsevol bèstia clàssica”.

El llibre es trobarà a la biblioteca de l’institut a partir del proper curs.