JOB SHADOWING A PINEROLO

La setmana del 6 al 12 de febrer quatre professors de l’Institut de Celrà van anar d’estada jobshadowing a Pinerolo, a Itàlia, al Liceo scientifico Maria Curie.

En Dídac Boïgues i la Núria Rodríguez van ser els representants del nostre programa com a centre Erasmus+ acreditat i que té com a objectius: la inclusió, la sostenibilitat, la digitalització i programes europeus.

L’Eva Sala i la Cèlia Ginjaume hi van anar com a professorat del KA1 European STEAM STEP que tenim concedit a la convocatòria del 2020.

Hi va haver molt bona entesa, cada professor va assistir a classes del seu propi àmbit, van poder observar de primera mà com treballen, quin material didàctic utilitzen, com és el seu sistema educatiu i la seva organització, com treballen la inclusió i quins programes com a centre desenvolupen.

També van aprofitar l’estada per esbossar les primeres línies del projecte conjunt amb alumnes de cares al curs vinent que ha d’incloure la sostenibilitat, la inclusió i la digitalització. Hauran d’estar en contacte amb els professors italians implicats i continuar treballant online per continuar avançant.

A començament de curs ens visitaran només professors per acabar de muntar el projecte que hauran de dur a terme els nostres alumnes conjuntament amb els alumnes italians i també per lligar les mobilitats de l’alumnat implicat.

Es vam sentir molt ben acollits pel centre italià, esperem estar a l’alçada quan ens visitin el proper curs!