GUANYADORS ACTIVITATS #EUROPEDAY2022

GUANYADORS DEL CONCURS DE FOTOGRAFIA “QUÈ ÉS PER A TU EUROPA?”

Els vots dels alumnes, professorat i personal PAS de l’Institut de Celrà han decidit que les tres fotografies guanyadores siguin:

– “Cada gota compta”

– “Light and Prosperity”

– “L’Europa que mira des de la distància”

Les fotografies guanyadores seran presentades al concurs organitzat per la Fundació Catalunya Europa.

GUANYADORS JOC ONLINE “LET’S EXPLORE EUROPE”

El joc online sobre curiositats de la UE ha rebut molta participació. Finalment, dos alumnes de 1r d’ESO i dos alumnes de 2n d’ESO són els que han aconseguit contestar les preguntes correctament i arribar al final del joc amb menor temps.

Enhorabona als guanyadors, que han rebut un obsequi de la seu del Parlament Europeu a Barcelona.

I a tots els alumnes que hi heu participat, moltes gràcies per formar part del DIA D’EUROPA A L’INS de CELRÀ!