FINALITZACIÓ DEL PROJECTE ETWINNING: “EUROPE OUR DNA: DEMOCRACY NEEDS ATTENTION”

Aquest curs l’Institut de Celrà com a Escola Ambaixadora del Parlament Europeu ha participat en el projecte “Europe our DNA: Democracy Needs Attention”, que s’ha desenvolupat a la plataforma educativa eTwinning de la Comissió Europea.

Amb 51 centres inscrits d’arreu d’Europa i un total de 102 alumnes participants (2 per centre), el projecte ha comptat amb 6 professors-mentors, entre les quals la professora Mireia Guillaumes de l’Institut de Celrà que s’ha afegit al projecte liderat per l’austríaca Nicole Weringa, coordinadora europea dels projectes eTwinning d’Escoles Ambaixadores Europees.

Pel que fa a les alumnes, les dues coordinadores júnior d’alumnes ambaixadors europeus, la Gina Fontané de 1r de Batxillerat i la Paula Rivera de 4t d’ESO, han rebut el certificat de superació. Al llarg del curs, la Gina i la Paula han format part d’equips de treball amb alumnes de diferents nacionalitats europees, i participat en webinars on experts europeus han buscat l’opinió argumentada dels estudiants en l’anàlisi de com els mitjans de comunicació i les xarxes socials poden tenir efecte en el funcionament de les institucions democràtiques europees.