ENGEGUEM DE NOU EL SERVEI DE MEDIACIÓ!

Tornem a posar en marxa i a disposició de tot l’alumnat i professorat del centre el Servei de Mediació a l’Institut de Celrà.

El grup de mediadores i mediadors del centre ja està disponible per tal d’ajudar a gestionar els possibles conflictes al centre.

En breu farem un curs “exprés” per als mediadors de 3r que no van poder acabar la formació durant el curs 19-20 i ja hem començat l’optativa a 2n d’ESO, eina formativa per els futurs i futures mediadors.

Si us cal el servei escriviu-nos un correu a mediacio@iesdecelra.cat o bé contacteu amb un alumne mediador o amb el vostre tutor o tutora.

Servei de Mediació de l’Institut de Celrà