DIA DE LES NENES EN LES TIC

El passat dia 22 d’abril va ser el Dia Internacional de la Nena i les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) que té lloc el quart dijous del mes d’abril i que ja fa deu anys que es celebra.

Per commemorar-ho Ràdio Celrà va convidar als centres educatius del poble a fer una taula rodona per parlar sobre el tema. La professora de Ciències i Tecnologia Sílvia Guix va fer de moderadora del programa i com a alumnes convidades hi van anar la Isabel Ortiz, alumna de 2n del batxillerat tecnològic i la Nora i la Paula com a representants de les alumnes de 6è de les escoles Aulet i Falgueres.

Van passar una bona estona parlant de la necessitat d’un dia Internacional per a les nenes en les TIC, de les dones que han marcat en la història i de moltes altres coses interessants. Per aquells que no vareu escoltar el programa i en tingueu ganes, a continuació teniu el podcast, estem segurs que us agradarà!!

Podcast Les nenes i les TIC de Ràdio Celrà