ANNA CORNET, EXALUMNA DE L’INSTITUT, PRESENTA EL SEU TDR AL FÒRUM RECERCA DEL BAIX TER.

El passat dissabte 21 de novembre l’exalumne de l’Institut de Celrà i actualment estudiant de Biologia a la UDG Anna Cornet i Sanz va presentar de forma telemàtica el seu treball de recerca anomenat “Avaluació de l’estat de pertorbació en ecosistemes del litoral de l’escala a través de factors biòtics” dins el VIII Fòrum de recerca del Baix Ter.

Aquesta presentació s’emmarca en la invitació de participar en aquest fòrum després d’haver guanyat la II edició dels Premis a Treball de Recerca de Batxillerat Jordi Montaner i Roviras 2020 el passat mes de Juny. Premi otorgat per la Junta Central d’Usuaris d’Aigua del Baix Ter (JCUABT).

En el següent vídeo podeu veure la participació de l’Anna en el Fòrum (del minut 25 al minut 37):

Moltes felicitats, Anna!