Breu història de la USEE de l’Institut Salvador Dalí

La USEE (Unitat de Suport a l’Educació Especial) és un recurs per atendre a alumnes amb necessitats especials. La USEE està formada per dues psicopedagogues i una educadora. A l’Institut Salvador Dalí es va posar en marxa la USEE el curs 2010-2011. Amb l’ajut del psicopedagog de l’EAP, el departament de Psicopedagogia de l’institut va dissenyar el model d’USEE que en aquell requerien els alumnes que ens arribarien el setembre de 2010. Des d’aleshores 19 alumnes han rebut l’atenció d’aquest recurs.

Què fem a la USEE? S’imparteix les matèries instrumentals (matemàtiques, català i castellà) i es dona suport a les altres matèries que es realitzen a l’aula ordinària. Així mateix es desenvolupen projectes que varien cada curs, alguns d’ells han estat: Habilitats socials i comunicatives, Taller de Cuina, l’Hort, La volta al món i Educació Emocional.

Aquest curs volem aprofitar l’Espai web del nostre centre, recentment renovada, per anar publicant les nostres experiències i les propostes dels nostres alumnes que faran d’entrevistadors, de biògrafs, de narradors, en definitiva escriuran.