Viatge a Itàlia. 1r de batxillerat

Relat del viatge a Itàlia en cinc piulades

Avui l’alumnat de 1r de batxillerat ha arribat a Itàlia. La primera ciutat a descobrir ha sigut Bolonya, han pogut recórrer els seus carrers i gaudir de l’essència d’una ciutat caracteritzada per la vida universitària i el bon menjar.

Avui l’alumnat de 1r de Batxillerat ha arribat a Venècia! Ens perdrem pels seus carrers, passarem pels diferents ponts, gaudirem dels seus canals i, naturalment, de la seva gastronomia.

Dimarts van arribar a Florència els alumnes de 1r de Batxillerat. Han gaudit de la història de la ciutat i el seu art, gràcies als pòdcasts de l’alumnat d’Història de l’art han pogut entendre millor i Interpretar obres com La primavera, El naixement de Venus, cap de Medusa…

I després d’aquests dies a Florència, arriba el moment de dir adeu a aquesta meravellosa ciutat, plena d’art i d’història. I ho fem amb una panoràmica de la ciutat tots junts!

Avui l’alumnat de 1r de batxillerat s’acomiada d’Itàlia des de Pisa. Han pogut gaudir dels emblemàtics monuments tot i la pluja. Aquesta nit viuran una altra experiència amb la tornada en vaixell.