Trobada de comissions liles

Avui hem tingut la sort de poder assistir amb 5 alumnes i 2 professors representats de la comissió lila del nostre institut a la II Trobada de gènere, feminismes, coeducació i igualtat dels instituts públics de Catalunya, organitzat per Escoles Feministes.

Ha estat molt emocionant compartir la jornada amb més de 200 alumnes de 45 instituts del territori català. Hem treballat per elaborar un decàleg que recull la veu de l’alumnat a través de demandes als instituts, als iguals i a les famílies amb la voluntat de produir una veritable transformació feminista del sistema educatiu públic.

Moltes demandes, moltes denúncies i molta força que demostren que això només acaba de començar. Difondrem el decàleg perquè arribi a totes les institucions responsables de l’educació catalana.💪🏾