Proves Cangur 2017

En Pau Insa Fajardo, alumne de 2n del nostre institut, va aconseguir la dotzena posició del seu nivell a les proves Cangur d’enguany. Tenint en compte que en aquest nivell hi van participar gairebé 19000 alumnes es tracta d’un resultat del tot extraordinari.

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per les respectives comissions balear, valenciana i catalana és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes.

El bon resultat obtingut per en Pau el va fer mereixedor d’un premi que es va lliurar en un acte solemne el passat 29 de maig. A l’acte, que va tenir lloc al teatre Poliorama de Barcelona amb la presència de la Consellera d’Ensenyament, hi van assistir els alumnes premiats de les diferents categories, acompanyats dels seus familiars i de representants del centre on estudien.

Cal, doncs, felicitar en Pau i la seva família per aquest excel·lent resultat i animar-lo a seguir per aquest camí. Moltes felicitats Pau!

Lliurament premi Pau Insa 1

Lliurament premi Pau Insa 2