Projecte #4Raons

L’alumnat de l’aula oberta des de l’optativa d’expressió artística es troba participant en l’edició del projecte 4raons, conjuntament amb la Capsa i la productora audiovisual L’invernadero.

Hem aconseguit investigar les potencialitats expressives dels mitjans audiovisuals a través dels recursos que ens han proporcionat el grup musical, Cala Vento.

Conceptes com l’amor quotidià, la dependència emocional, la culpabilitat i la utopia antisistema són conceptes que es vinculen amb l’imaginari propi d’aquest grup de rock català i des de l’Institut Salvador Dalí ho entenem com una forma de desenvolupar processos de creació de cultura, dissolent les fronteres entre diferents pràctiques.

El proper 28 d’octubre a les 20:30 h, Cala Vento formarà part d’una vetllada inoblidable i ens encantaria que hi vinguéssiu a veure la projecció audiovisual que l’alumnat de 4t ha creat.