Programa d’immersió lingüística en anglès

Del 19 al 25 de març un grup d’alumnes de 2n d’ESO va participar al programa d’immersió lingüística en anglès a Oliva. Aquest programa està finançat pel Ministerio de Educación y Formación Profesional (MEFP) i vam obtenir la beca gràcies al projecte al voltant de l’eix d’English festivities around the world, presentat pel departament de llengües estrangeres de l’institut.

Al llarg d’una setmana, l’alumnat va conviure amb un grup de l’IES Salvador Victoria, de Monreal (Teruel), amb el qual va compartir activitats i projectes amb l’anglès com a llengua de comunicació.

Va ser una experiència molt enriquidora que tant alumnes com professors valorem molt positivament.

Aquí en podeu veure algunes fotos.