Preinscripció Curs 2020-2021

La preinscripció de l’ESO es fa en el centre que es demana en primer lloc.

DATES:
13 al 22 de maig: preferentment ​​preinscripció amb suport informàtic

19 al 22 de maig: de forma excepcional preinscripció presencial amb cita prèvia.

HORARI​ d’atenció al públic per preinscripció amb cita prèvia:
19, 20, 21, 22 maig 9,00 a 13,00 hores
21 maig 15,00 a 17,30 hores

Com es durà a terme la preinscripció:

Preferentment preinscripció telemàtica: (​no s’ha d’anar al centre ​ )

– Omplir la ​sol.licitud en suport informàtic​. Recordeu de sol·licitar més d’un centre educatiu a part de la primera opció.

– La documentació que es sol.licita s’envia escanejada o fotografiada al correu del centre: ​ a8043589@xtec.cat

o El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

o El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport.

o El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

o Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més ​criteris de prioritat​ han de presentar la ​documentació escanejada o fotografiada​ que els acredita.

– Des del centre donarem la confirmació de la recepció de documentació i si cal esmenar o complimentar algun detall.

Excepcionalment preinscripció presencial:

Per tal de mantenir les mesures de prevenció i seguretat amb motiu del coronavirus SARS-CoV-2, per tal de realitzar la preinscripció presencial, cal demanar cita prèvia a través d’un aplicatiu que penjarem properament a la nostra pàgina web, per correu electrònic a a8043589@xtec.cat ​​ o via telefònica 93 370 70 12 a partir del dia 19 de maig.

– S’ha d’anar al centre el dia i hora que s’assignarà. ​No es pot acudir sense aquesta cita prèvia.

– Ha de venir ​una​ persona. Si la persona que ha d’acudir és de risc, pot demanar a altre que ho faci en el seu nom i amb una autorització.

– S’ha d’accedir al centre amb ​mascareta ​i guants i mantenir la distància de seguretat de 2 metres seguint les indicacions del personal del centre. – El centre no disposarà de lavabos.

– Cal dur la documentació original i les còpies.

– Cal dur el propi bolígraf.

Criteris de prioritat i documentació que cal portar en el cas de preinscipció presencial, o ​enviar​ per correu electrònic, en el cas de preinscripció telemàtica: ​Cliqueu aquí

Per qualsevol dubte i/o aclariment, ens podeu enviar un mail al correu del centre  a8043589@xtec.cat o mitjançant trucada telefònica a partir del 19 de maig al 93 370 70 12

Veure en PDF