Nou Auxiliar de Conversa a l´INS Salvador Dalí

Gràcies al suport de l´Ajuntament de la ciutat i dins del projecte Educació i Cultura, disposem aquest any i els propers, d´un professor anglosaxó de conversa. Aquest curs es tracta del Michael Grimston, de Londres, Anglaterra.

Comptar amb un recurs com aquest i concretament amb un professor com el Michael, amb implicació i bona predisposició per interactuar tant amb alumnes com amb professors, està essent un estímul molt positiu a l´hora de millorar la competència en llengua anglesa en el nostre centre.

D´una banda, s´ha de dir que l´alumnat l´ha rebut amb entusiasme i es dirigeixen a ell en anglès, mentre a les seves activitats orals no hi falten referències a la cultura del seu país. D´altre banda, també un grup de professors es beneficiaran de la pràctica oral en anglès amb un nadiu.

Finalment, no cal dir que en l´Europa i el món actual, l´anglès contribuirà a que puguin millorar les perspectives laborals  dels nostres alumnes i aprendre´l de la mà d´un nadiu enriqueix   la seva experiència també en    l´àmbit humà.