Llegir ens fa grans!

ÒMNIUM ha escollit la Biblioteca de l’Institut Salvador Dalí com a receptora de llibres de la campanya ‘Llegir ens fa grans’

El propassat 16 d’abril el departament de Cultura de l’entitat Òmnium Cultural ens va comunicar que havíem estat escollits com a centre escolar receptor de llibres de la campanya de venda i de recollida de llibres Llegir ens fa grans.

Vídeo campanya

La campanya Llegir ens fa grans  pretén conscienciar la ciutadania sobre la importància que tenen les biblioteques dels instituts i la infradotació amb què compten, cosa que es vol compensar fent arribar llibres comprant un o més llibres del catàleg o bé fent-ne arribar als punts de recollida. Aquí teniu tota la informació. L’èxit de la companya depén de la implicació de tots. La notícia que apareix al web d’Òmnium Cultural es publica amb el titular “Xavier Antich:  «Volem dignificar el paper de les biblioteques escolars, alhora que fomentem la lectura i la venda de llibres en catal໓.

Aneu a la barra d'eines