Esquiada 3r d’ESO

Encara que amb una mica de retard, aquí teniu el vídeo final de l’esquiada de 3r d’ESO. Aquesta esquiada va estar aplaçada per complicacions amb la pandèmia, fins la darrera setmana de Març.

Durant la setmana del 28 de Març a l’1 d’Abril del 2022 l’alumnat de 3r de l’ESO, acompanyat per professorat del centre, va tenir l’oportunitat de practicar esquí alpí i surf de neu. Van ser un dies intensos d’aprenentatge, pràctica i millora de les tècniques d’esquí i surf de neu.

Tot l’alumnat va gaudir d’uns dies excel·lents per la pràctica de l’esquí. Tot i les llargues hores d’aprenentatge amb els monitors (4 hores diàries) i les de pràctica en petits grups, tothom ha tingut una actitud positiva i ha millorat notablement el seu nivell inicial. Potser va contribuir a ajudar-los el bons menjars que servien tant a les pistes d’esquí com a l’hotel on ens vam allotjar. Enhorabona a tothom. L’any que ve hi tornarem.