ESQUIADA 2019

Durant la setmana del 14 al 18 de Gener del 2019 l’alumnat de 4t de l’ESO, acompanyat per professorat del centre, va tenir l’oportunitat de practicar esquí alpí i surf de neu. Van ser un dies intensos d’aprenentatge, practica i millora de les tècniques d’esquí i surf de neu. Tot l’alumnat va gaudir d’uns dies excel·lents per la pràctica de l’esquí. Tot i les llargues hores d’aprenentatge amb els monitors (4 hores diàries) i les de pràctica en petits grups tothom a tingut una actitud positiva i ha millorat notablement el seu nivell inicial. Potser va contribuir a ajudar-los el bons menjars que servien tan a les pistes d’esquí com a l’hotel on ens vàrem allotjar. Enhorabona a tothom. L’any que ve hi tornarem.