El Treball de Recerca El cinema d’animació al Prat de Llobregat de l’alumna Laura Vozmediano guanya un dels premis Baldiri Reixac

Aquest diumenge dia 8 de maig s’han lliurat els XXXVIII Premis Baldiri Reixac al casal de L’Espluga de Francolí amb la presència de la Consellera d’Ensenyament i de diversos representants de la Fundació Carulla. Aquests són uns premis destinats a l’estímul i al reconeixement de l’escola catalana i de qualitat. D’entre les 245 candidatures presentades aquest any, s’han  premiat 65 treballs realitzats per alumnat de tots els nivells educatius. En la modalitat de Batxillerat i Cicles Formatius ha resultat premiat amb 700 euros el treball El cinema d’animació al Prat, de l’alumna de 2n de Batxillerat Laura Vozmediano, dirigit des del Departament de Llengua Catalana i Literatura del nostre institut.

L’enhorabona!

premis_baldiri_reixach