Copa Cangur 2020

El passat dijous 30 de gener, alumnes de 2n i 3r del nostre institut van participar a la Copa Cangur 2020. Aquests concurs, que no s’ha de confondre amb les populars proves Cangur, és una competició per equips entre diferents centres, dirigit als alumnes de 2n i 3r d’ESO. En el concurs es presenten 12 problemes i 60 minuts de temps per fer-ne els màxims possibles.

La prova va tenir lloc a la Facultat de Matemàtiques de la UPC, a Barcelona, on vam arribar a la tarda, havent dinat. Tot i que els resultats obtinguts van ser discrets, els alumnes van gaudir força amb l’activitat i van expressar la voluntat de tornar-hi l’any vinent. Així doncs, felicitats a tots i fins l’any que ve Copa Cangur!