Bojos per la ciència

bojos_cienciaEl nostre alumne Víctor Jiménez Martínez de 1r A de batxillerat ha estat seleccionat d’entre un munt de companys de tota Catalunya per participar en el programa d’excel·lència Bojos per la Ciència 2016. Només vint-i-quatre són els escollits!
Aquest programa convocat per la Fundació Catalunya La Pedrera, és un programa d’estímul del talent científic entre els joves, que aprofundeix en la teoria i en les tècniques científiques en els diferents camps proposats.
En Víctor ha estat seleccionat per la branca de “Bojos per la Bioquímica” que es desenvoluparà en el Departament de Bioquímica i Biologia Molecular de la U.B. en la Facultat de Biologia. Els estudiants treballaran en el centre universitari per descobrir la importància de la Bioquímica i la seva aplicació a la societat actual.
L’acte d’inauguració de Bojos per la ciència 2016 és farà el 15 de gener.
El curs tindrà una durada de 18 dissabtes de gener a juny del 2015 de 10 a 14h

Enhorabona Víctor!