8M. Dia internacional de les dones

El 7 de març va tenir lloc l’acte que la comissió lila de l’institut havia preparat per al Dia de la dona.

L’orquestra del Dalí va deixar-nos al•lucinats amb la versió de l’Ay, Mamá de Rigoberta Bandini i alumnes de 1r d’ESO van interpretar  Fins l’alba, un tema molt reivindicatiu del grup Maluks.

Per acabar, la comissió lila va explicar la bústia lila, va presentar el #DecàlegEducacióFeminista i el seu himne de lluita Ja n’hi ha prou. Al Dalí la música és expressió, protesta i unió.

El 8M vam partipar, amb altres entitats i centres educatius, a l’acte organitzat per la Cooperativa de vivendes, on es va llegir el decàleg de les Escoles Feministes i es va interpretar l cançó “Ja n’hi ha prou”, una versió reivindicativa del tema de Bon Jovi “It’s my life”.

Si voleu veure’n més fotos, cliqueu aquí.